wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!


Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
Wszyscy - wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
Życzę Wam dużo radości!


    Rok 2013 minął bardzo szybko... wydaje mi się jakby jeszcze wczoraj był początek roku szkolnego a tu już pierwszy semestr za nami. W tym roku poznałam wiele wspaniałych osób, założyłam tego bloga i przeczytałam wspaniałe książki. Szczerze mówiąc nie liczyłam ile ich było, ale wiem że na pewno mniej niż 20- niestety. Mam za to nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się przeczytać ponad 40 książek (to jedno z moich postanowień noworocznych). 
   Mojego bloga obserwuje 9 osób. Bardzo dziękuję tym osobom i mam nadzieję, że nie zawiodą się na mnie i na moim blogu. Mam nadzieję, że w przyszłym roku to małe grono co nieco się powiększy. Było by mi bardzo miło.
    Na blogu odwiedziliście mnie ponad 700 razy, za co bardzo Wam dziękuję. 
    Zostawiliście po sobie 41 komentarzy. Bardzo Wam za nie dziękuję, widząc nowy/e komentarz/e cieszę się jak małe dziecko. 
    Mam nadzieję, że przyszły rok okaże się nie tylko bardziej owocny pod względem obserwatorów, komentarzy, odwiedzin, ale również pod względem ilości przeczytanych książek.
    Dziękuję wszystkim którzy tu zaglądają :* 

  

Szczęśliwego Nowego Roku! 

 

2 komentarze:

  1. Tobie również szczęśliwego roku 2014 :) I NIE PRZEJMUJ SIĘ, w przyszłym roku życzę wielu przeczytanych książek, sobie też, bo ostatnio bywało ciężko :(
    Pozdrawiam i obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Niby pare słów a radość ogromna, gdy je czytam ;)